dilluns, 25 de febrer del 2008

Concert Amadeüs / Avalanch

Una mica passades les 20:30 hores del dissabte 23 de febrer, en Mark i jo arribàvem a la Sala Razzmatazz 2, recinte en es celebrava el concert d'Avalanch i Amadeüs. Al carrer Pamplona no es veia gaire gent (tots estàven dins), vam recollir les entrades que ens va deixar el promotor del concert i, al lio!!!

Hi havia una mica menys de mitja sala plena de gent per veure els teloners: Amadeüs, uns nanos de Cerdanyola del Vallès que, al meu parer, encara els hi falta alguna coseta, però com a mínim hi posaven voluntat; hauríem de dir també que no sé si era per la sala o pel tècnic, però la cosa no acabava de funcionar...com diu el Mark, haurem d'escoltar-los en estudi per veure com sonen.

Tot seguit, i després de recollir tots els instruments i amplificadors, els asturians Avalanch fan acte de presència a l'escenari. S'ha de dir que jo (Joan) i crec que el Mark estarà amb mi, no havíem escoltat gran cosa del grup; per tant, era un concert sorpresa.

A mi, personal i globalment, no em va agradar gaire; la veu de Ramón Lage, el cantant del grup, si que em va agradar, però pel que fa a la música, crec que era massa complicada...o enrevessada...no sé com explicar-me: sonen bé, però tampoc "maten". A mi que m'agraden els guitarristes amb personalitat, els seus instruments no sonàven del tot bé: unes vegades distorsionades, altres vegades molt baixes...la bateria era el que més es podia escoltar; per tant, també es podia associar tot a una mala gestió tècnica.

El concert en sí va ser descafeinat, però com diu molta gent, "a caballo regalado..."