dilluns, 22 de setembre del 2008

Viatje a Finlàndia (terra de metal)

Ei Metaleros/-es!! Abans d'arrancar la nova temporada, un servidor (Gothicus) va fer un viatjet per terres finlandeses per veure si trobava algun nou grup d'interès per tots nosaltres; i en vaig tornar amb les butxaques plenes!!

Vaig visitar les ciutats de Hèlsinki, Mikkeli, Savonlinna (on hi ha un castell de l'Edat Mitjana impressionant) i Lahti. A Finlàndia vaig poder veure en primera persona com de borratxa és allà la gent...beuen com ningú!! I també vaig comprobar que, efectivament, és terra de metal.

Bars musicals amb actuacions cada nit, la indumentària de la gent pel carrer i la gran quantitat d'àlbums que vaig trobar en les tendes de discos.

Aquesta setmana ja comencem amb el nostre programa i espero que tothom estigui enganxat a Ràdio Tiana (107.2 FM) el dijous a partir de les 22 hores; abans, però, mireu unes quantes fotos del viatje!!