Elles són Kirsten Rosenberg a la veu (membre des de 2009), Sara Marsh i Courtney Cox a les guitarres, Wanda Ortiz al baix i Linda McDonald a la bateria. Aquestes americanes rendeixen tribut a la banda britànica en els àlbums Route 666 (2007), The Root of All Evil (2008) i el més interessant de tots, el seu debut World's Only Female Tribute to Iron Maiden (2005), d'on extreiem el tema Phantom of the Opera.
dijous, 30 d’abril del 2009
El Moment "Friki" de la Setmana # 43
Elles són Kirsten Rosenberg a la veu (membre des de 2009), Sara Marsh i Courtney Cox a les guitarres, Wanda Ortiz al baix i Linda McDonald a la bateria. Aquestes americanes rendeixen tribut a la banda britànica en els àlbums Route 666 (2007), The Root of All Evil (2008) i el més interessant de tots, el seu debut World's Only Female Tribute to Iron Maiden (2005), d'on extreiem el tema Phantom of the Opera.
El Clàssic de la Setmana # 47
Com que ja hem parlat moltes vegades d'aquesta banda, ens limitarem a dir només que avui us portem el tema Rock and Roll del seu disc Led Zeppelin IV.
dimarts, 28 d’abril del 2009
Concert Def Con Dos
Ens van citar a la sala en un horari on ens pensàvem que hi hauria actuació d'alguns teloners, però ens vam haver d'esperar una bona estona abans que els components del grup fessin aparició a l'escenari. César Strawberry, Juanito Sangre i Peón Kurtz a la veu, Manolo Tejeringo a la guitarra, J. Al Ándalus al baix i Kiki Tornado a la bateria començaven el concert amb el tema que obre i li dóna nom al nou treball, Hipotécate Tú.
No van faltar temes com El Día de la Béstia, Basta de Buen Rollo, Tuno Bueno, Tuno Muerto, No Digas Nada; això si, els que repetien actuació, van trobar a faltar el tema Ultramemia, una cançó gravada en 4 idiomes (català, castella, euskera i gallec) que, quan actuaven a Barcelona, era ja un clàssic escoltar-la en català.
Us deixem una mostra del concert en format fotogràfic!!
dilluns, 27 d’abril del 2009
Concert Delain + Kamelot
Una hora abans del concert, en Nando i un servidor (Mark), ja estavem a la sala per conèixer als membres de Delain, després d'haver guanyat un concurs de Roadrunner Records, qui oferia un Meet & Great amb la banda. En una habitació més aviat petita i amb totes les parets pintades (com podreu veure a la foto), ens vam trobar amb Charlotte Wessels, vocalista femenina de la banda; Ronald Landa, guitarrista, qui ens va comentar que estava una mica nerviós, ja que era el seu primer concert a Barcelona; Rob van der Loo, baixista; Sander Zoer, bateria i Martjin Westerholt, teclista i ex-membre de Within Temptation. Després d'uns minuts xerrant amb la banda, vam sortir de la sala a esperar l'hora d'inici del concert.
Al tornar a ser dins, ja va ser per veure en acció als 5 components de Delain, interpretant temes dels, fins el moment, dos àlbums editats (Ludicity, del 2006 i April Rain, d'aquest 2009). Van interpretar temes com Day for Ghosts, The Gathering, Silhouette of a Dancer, Stay Forever, Go Away i el senzill presentació del nou disc, April Rain, entre d'altres.
divendres, 24 d’abril del 2009
Kalimetal # 0054

01) Metallica - Nothing Else Matters
02) Manowar - Bridge of Death
03) Saratoga - Siento que no estás
04) Anathema - One Last Goodbye
05) Ill Niño - With You
06) Dragonforce - Trail of Broken Hearts
07) Apocalyptica - Faraway vol.2
08) Nightwish - Eva
09) Led Zeppelin - Stairway to Heaven (El Clàssic de la Setmana)
10) Dream Theater - The Spirit Carries On
11) Bon Jovi - If That's What it Takes
12) Epica - Chasing the Dragon
13) Guns n'Roses - November Rain
14) Barón Rojo - Siempre estás Allí
15) Ari Koivunen - Angels are Calling
16) W.A.S.P. - Hold on to my Heart
17) Axxis - Hold You
18) Iron Maiden - Como estáis Amigos (El Moment "Friki")
Descarrega't la Primera Hora
Descarrega't la Segona Hora
El Moment "Friki" de la Setmana # 42
Avui descobrim el tema Como Estáis Amigos, cançó inclosa dins de l'àlbum Virtual XI de 1998. El tema va ser escrit per Blaze Bayley (cantant de l'època) i Janick Gers, i està dedica als caiguts durant el conflicte bèlic entre Anglaterra i Argentina per la possessió de les Illes Malvines.
El Clàssic de la Setmana # 46
dimecres, 22 d’abril del 2009
Avanç dels nous Stratovarius

Falling Star
King of Nothing
Blind
Winter Skies
Forever Is Today
Higher We Go
Somehow Precious
Emancipation suite: I Dusk
Emancipation suite: II Dawn
When Mountains Fall
divendres, 17 d’abril del 2009
Kalimetal # 0053
Si en voleu dedicar alguna en concret a qui vulgueu, ens la podeu demanar a través del nostre correu electrònic kalimetal.radiotiana@hotmail.com o a través del nostre grup al Facebook.
Us deixem el tracklist i el programa per tots vosaltres
01) Majesty - Fields of War
02) Delain - Day for Ghosts
03) Delain - April Rain
04) Kamelot - Ghost Opera
05) Kamelot - Forever
06) Serenity - Rust of Coming Ages
07) Machine Head - The Frontlines
08) Down - Three Suns and One Star
09) Kiss - Lick it Up (El Clàssic de la Setmana)
10) Wuthering Heights - Faith (Apathy Divine Pt.1)
11) Def Con Dos - Basta de Buen Rollo
12) Def Con Dos - Ultramemia
13) Korn - Did my Time
14) Atreyu - The Crimson
15) Axxis - Bloodangel
16) Rhapsody - Dawn of Victory
17) Dark Moor - On the Hills of Dreams
18) Disturbed - Shout 2000 (El moment "Friki" de la Setmana)
Descarrega't la Primera Hora
Descarrega't la Segona Hora
dijous, 16 d’abril del 2009
El Moment "Friki" de la Setmana # 41
Corria l'any 2000 quan els americans Disturbed editaven el seu disc The Sickness, on van incloure una versió del tema, anomenant-lo Shout 2000; sense més preàmbuls, us deixem un video en directe de la banda de Chicago.
El Clàssic de la Setmana # 45
Aquesta setmana, ens hem inspirat amb una lluita que es va produir ara fa dos dissabtes a la discoteca Metalzone de Barcelona; en ella, cada setmana acostumen a fer les dues primeres hores temàtiques, però el dissabte d'abril volien saber quin grup tenien més fans: Kiss o Immortal. Com podreu veure, nosaltres som de Kiss!!!
Per tant avui, abans de que s'editi un nou àlbum de la banda després d'11 anys sense nou material, us portem un clàssic de 1983 de la banda que va formar part de la banda sonora original de la pel·lícula Rockstar; des de l'àlbum Lick it Up, escoltem el tema amb el mateix nom.
dimecres, 8 d’abril del 2009
Setmana Santa 2009

dilluns, 6 d’abril del 2009
1a Quedada Metalera a Barcelona!!

Des del grup Archangels in Black de la red social Facebook, s'està organitzant una quedada de gent amant del metal.
Dos dels seus administradors, Marc Augé i Sergi Pacheco, estem organitzant el que serà una quedada de gent amant del heavy metal de, en un principi, 12 hores.
La cita serà el proper dissabte 9 de maig de 2009, començant la trobada a les 18 hores al Bar El Retruc, situat a la Gran Vía de les Corts Catalanes 399, molt aprop de Plaça Espanya; aquest bar disposa de taules de ping-pong, billars, futbolins i dianes. La idea es trobar-nos al local, conèixen's tots, prendre alguna cosa i jugar una mica. Depenent de la gent que fóssim, es podria organitzar un torneig d'algun dels jocs que disposa el bar.
Posteriorment, la idea és buscar algun lloc on omplir l'estómac. Aquí si que es demana màxima serietat, perquè de ben segur que haurem de fer reserva en algun local i, si per qualsevol cosa, després som molts menys dels que hem reservat, us haurem de buscar per pagar la vostra part igualment!! El local pot variar depenent del número de persones que s'apuntin: nosaltres hem pensat en la Taberna Sonora (menus per a grups a partir de 20 € o entrepans i hamburgueses a partir de 8 €) si som un número raonable de gent o L'Ovella del Poble Nou, en un dels seus salons privats, si som molta gent. Però això no vol dir que només tinguem aquestes opcions... estem oberts a propostes!!
Finalment, la nostra idea és acabar la festa a la discoteca Metalzone, al carrer Almogàvers 88, escoltant la música que més ens agrada, fins a les 6 del matí o fins que el cos aguanti!!
Per apuntar-vos a la quedada, només cal que us apunteu a l'esdeveniment corresponent del Facebook, indicant-nos amb un escrit al mur, a quines activitats us apunteu (és a dir, si vindreu des del principi, si vindreu a partir del sopar, si només vindreu a la discoteca... hi ha mil combinacions).
I per tots aquells que encara no formeu part del grup Archangels in Black, no dubteu a fer-ho!!!
divendres, 3 d’abril del 2009
Kalimetal # 0052
Us deixem el tracklist i el programa per tots vosaltres.
01) Billy Talent - The Ex
02) AC/DC - Rock'n'Roll Train
03) Lacuna Coil - Spellbound
04) Hamlet - El Hábil Reino del Desconcierto
05) Before the Dawn - Wrath
06) Kamelot - The Haunting (Somewhere in Time)
07) Oomph! - Brich Aus
08) After Forever - Withering Time
09) Iron Maiden - Fear of the Dark (El Clàssic de la Setmana)
10) Adagio - Codex Oscura
11) Crimfall - Where Waning Winds Lead
12) Twilightning - At the Forge
13) Symphony X - Evolution (The Grand Design)
14) Static X - Z28
15) Sepultura - We've Lost You!
16) Skyclad - Crux of the Message
17) Mokoma - Marras
18) Stravaganzza - Hijo de la Luna (El Moment "Friki")
Descarrega't la Primera Hora
Descarrega't la Segona Hora
dijous, 2 d’abril del 2009
Dos videoclips per un tema
En el primer, podem veure a la banda interpretant el senzill del disc
En el segon vídeo, diferents actors en narren la història del tema, interpretant diferents aspectes d'estar sota l'embruix d'alguna cosa: una noia obsesionada amb el seu pes i aspecte, un noi que vol ser un superhome...